en händelselös dag - skapar tankar som leder till irretation

Hej alla goa ! Under ett par dagar nu har jag faktiskt tvingat mig själv att läsa , och har redan läst ut 2 hela böcker de ni ;) ! Tyckte att jag behövde komma in i skolrymen igen hehe. Men men , idag har inte vart en händelsefylld dag inte , sovit ich suttit vid datorn, små fixat lite med bloggen , inga stora förändringar men lite iallafall :)

Seriöst , blir så irreterad och frustrerad ibland så jag vet inte vart jag ska ta vägen ?! 
nu undrar ni säkert va fan jag snackar om OCH det ska ja tala om .
1. Varför ska man som tjej behöva acceptera att bli behandlad som som skit rent utav  äav killar ?
svar: jo för att killar tror sig ha sån jävla stor makt och ta sig frihet till det mesta ! Säger inte att alla killar är sådana , men dom flesta , och här i mellerud verkar nästan alla killar följa den tränden. Så som jag ser det , så är det fan inte att bara accepetera skiten , det är vad jag inte skulle göra kan jag säga er. Och sen undrar ni varför man mår skit ? Hmm ja undra varför , kanske är för att vissa kukhuvuden till killar inte tänker med det dom fått att tänka med, dom tror att man är  cool som gör så , att det ger en sorts respekt ! HAH! Ni får ingen respekt av oss tjejer iallafall , ni krymper bara ännu mer i våra ögon och det är inte det minsta attraktivt med kille som är player , undra hur det kommer sluta för er killar som inte kan inse detta snart ? Ingen kommer vilja ha er , ni kommer sluta ensamma och eländiga.  Då spelar det inte längre någon roll hur snygga ni är , vad ni sagt , är DU ett svin så kan du lika gärna dra åt helvete :) !Ja precis så , det har gått över gränsen.
2. Varför hittar dom på en massa lögner ?
svar:  För att vissa vet inte bättre! Vissa tror att genom att ljuga löser sig allt och att sanningen aldrig kommer komma fram , men guess what ? Det som göms i snö kommer upp i tö, förr eller senare kommer det ut & då blir det ännu värre . Undra varför tjejer tappar förtroende till människor , och jämnt går och oroar sig över att " nu har det vart så himla bra , men snart kommer en våg med lögner & skit , snart snart SNART" . Finns för många as & för lite äkta killar. Ingen kille eller tjej är perfekt och det finns ju tjejer som beteer sig som ja precis skrivit om här också. Men så finns det dom där äkta som inser sina misstag , inte ljuger ( kanske bara en vit lögn som vem som helst ) , som inte vill såra  och bara vill finnas till . Säg mig , vart finns en sån äkta ? JO mitt framför näsan på dig , kanske den du annars inte skulle tänka dig prata med ?  Eller som en kompis bror sa till henne, " tex ute på krogen , den som inte vågar gå fram och prata med dig " och kanske är det så ? det vet jag inte än


Kommentarer
Postat av: jennaa

meee like! åh jag har en sån underbar och fin kille, som inte vill såra och sånt och det gillar vi :D min jhonny! i love you! bra inlägg btw, känndes som du fick ur dig något som velat ha sagt ett bra tag! fortsätt så stumpis ;)

2009-08-18 @ 22:09:15
Postat av: jennaa

jag har en sån underbar och fin liten jhonny här vid min sida, och jag vet att du också kan hitta din! okej, kanske inte just din jhonny men kanske din simon, peter, johan eller erik. vad vet jag, men något heter han! lovar dig :) bra inlägg, kändes som du fick ur dig en del som du inte fått ur dig tidigare! det gillar vi :D puss!

2009-08-18 @ 22:15:02
Postat av: Theajohanna- mitt liv i foto

Bra skrivet, go girl! :D

2009-08-18 @ 23:30:10
URL: http://theajohanna.blogg.se/
Postat av: Julius Lagerlöf

Var inte så jävla naiv, först och främst vad fan är meningen med detta inlägget (läste bara första eftersom att jag inte var så sugen på att läs mer av din retarderade jävla blogg) vadå snackar du om att många killar är stygga och playar tjejer eller snackar du om sexism, antar att du snackar om det första jag nämnde... men good job HOE det var ett av de mest meningslösa blogg inlägget ever, det är brist på logik i ditt inlägg eller tycker verkligen tjejerna så här good damn! then my friend was right about all girls are bitches with 80 IQ. Jag kanske är en 14 årig kille som är helt dum i huvudet men min kommentar var brilliant emot ditt korkade inlägg.

2009-08-18 @ 23:48:49
Postat av: Peddobear

Julius Lagerlöf har talat! respekt!

2009-08-18 @ 23:52:09
Postat av: nicole

theajohanna- tack så mycket ! :)

Julius Lagerlöf- tyck va du vill :) men din kommentar bevisar bara att det jag skrivit i mitt inlägg är sant :) så tack för ditt inlägg :) fortsätt gärna kommentera !



Peddobear- ja där ser man :) ett till bevis på att

2009-08-19 @ 00:37:33
URL: http://nicolehj.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Var inte så jävla naiv, först och främst vad fan är meningen med detta inlägget (läste bara första eftersom att jag inte var så sugen på att läs mer av din retarderade jävla blogg) vadå snackar du om att många killar är stygga och playar tjejer eller snackar du om sexism, antar att du snackar om det första jag nämnde... men good job HOE det var ett av de mest meningslösa blogg inlägget ever, det är brist på logik i ditt inlägg eller tycker verkligen tjejerna så här good damn! then my friend was right about all girls are bitches with 80 IQ. Jag kanske är en 14 årig kille som är helt dum i huvudet men min kommentar var brilliant emot ditt korkade inlägg.



1,Meningen med inlägget förklarar hennes åsikt om vissa män/killar vilket du klartgjort att du inte förstår, vilket bevisar en hel del om dig själv,

2,Din stavning är inte korrket och dina uttalanden är verkligen hänsynslösa och respektlösa, det visar ÄVEN det att du är dum i hela huvudet,

3,Sen så framgår det inget prat om Sexism i texten, vilket du borde ha sett eller så var du för dum för att förstå eller läsa det,

4,Att använda fula ord som ''hoe'' gör din text meningslös och patetisk, bättra på språket innan du möter din överman, då är det kört tro mig,

5,Angående det där med ''meningslösa blogg inlägget ever'', din kommentar var den meningslösaste jag sett på länge, så spara på skitsnacket och skriv av dig någon annanstans till någon som bryr sig, du är en förlorare face it,

6,Sen så är det INGEN brist på logik i hennes inlägg då det är HENNES åsikter dom kan du aldrig ta ifrån henne, precis som att det är dina åsikter du hoppar på henne med,

7,Sen så har du en GANSKA sjuk syn på tjejer, finns över 3 Miljarder tjejer i världen som är så mycket smartare än dig,finns tjejer som är raketforskare medans DU kommer sitta på en parkbänk i staden och supa skallen av dig tjänar dom pengar och har familj,

8,Och sist men inte minst, din såkallade ''kommentar'' är INGEN kommentar för det första det är ett inlägg, och ditt inlägg är då fan inte smart,bara förlöjligande och oerhört omoget, men som sagt du är 14 år och har ett antal år på dig att mogna,ta åt dig nu förhelvete satt du kan växa upp någon gång också, förövrigt så bör du fråga din svenska lärare vad ordet(styckes indelning) är, satte det inom parentes satt du inte missar det,

Aja smartgrabb95 du är knäckt och jag vill GÄRNA se vad du skriver härnäs,

//Din överman

2009-08-19 @ 00:38:58
Postat av: nicole

peddobear- ja där ser man :) ett till bevis på att det jag skrivit i mitt inlägg är sant , ren fakta :) men tack förtsätt gärna att kommentera :) HAH , ingen respekt alls för skit som er :)

2009-08-19 @ 00:39:18
URL: http://nicolehj.blogg.se/
Postat av: nicole

haha christoffer den kommentaren gjorde min dag fulländad.

2009-08-19 @ 00:42:48
URL: http://nicolehj.blogg.se/
Postat av: jennaa

mening med detta inlägget var nog inte att hon skulle tala så bokstavligt, dvs för alla tjejer. om hon känner såhär, vem kan då stoppa henne? herregud

2009-08-19 @ 07:13:01
Postat av: Me again :D

1.Jag förstår såpass mycket att det är bullshit.

2.Oh yeah you got me!, Att försöka dissa internet stavning är det mesta löjliga som du kan göra eller vadå sitter du och stavar 100% rätt hela tiden. Skicka ingen response till 2an vet redan vad du kommer skriva).

3.Det är kvinnan här som antyder att det finns så många killar som är players kan jag ej fatta för du antyder att det är många killar verkar det som .Måste fråga en sak hur många killar finns det som inte respekterar tjejer så som dom respekterar oss. Jag är uppfostrad av en kvinna så jag anser mig själv som lite femenist.

4.Dont ruin my cover im trying to be an internet gangsta. ^^

5.Jo men bloggen var ju hur jävla meningslös som helst det är ju brist på logik.

6.Vänta åt mig rätta det där :) hennes korkade åsikter med brist på logik.

7.Och hur vet du hur smart jag är?, Jag är i princip naturbegåving i matte och fysik i program games on java and c++ but i also like sports. :)

Tennis FTW!.

8.HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH varför faan kan du inte vända dig emot henne och skriva det till henne vadå var inte hennes blogginlägg löjligt och omoget svar : nej det var brilliant det hon sa var så rätt.



Chrisoffer du är min bitch... Du satt och höll på med inlägget länge bara för att knäcka mig du är en liten liten naiv gosse som jag gärna skulle vilja smälla till. :) PUSSAR

2009-08-19 @ 16:51:48
Postat av: Nicole

svar till nr 1. det du snackar är bullshitt , mitt inlägg grundas på egna OCH ANDRAS upplevelser och vad dom vart med om ,REN FAKTA .

svar till nr 3. Så som ja nämnde i inlägget , inte bara killar som behandlar tjejer så utan tvärt om, läs bättre.

svar till nr 5. Ja anser att du inte bör läsa min blogg om den stör dig så mycket :) för du verkar ta åt dig.

svar till nr 6. Logik enligt dig ? mycket annan skit antar jag , och mina åsikter är mina så skit du i det :)

svar till nr 7 . No one gives a fuck :)

svar till nr 8. tyck va du vill :) men många tjejer håller med , så inlägget är jävligt likt många killars korkade beteénde , & sorglig är ju ändå du dom fortsätter och älta det :)



and for your information JULIUS , ja vet när han började skriva kommentaren * som det nu heter , och det tog ingen lång tid :) , så visst julius ställ dig face to face med christoffer . haha



och om det nu är så jobbigt att läsa bloggen , så tycker ja att du ska sluta med det om ja nu råkar skriva något annat du blir ledsen i ögat av :)

2009-08-19 @ 17:07:03
URL: http://nicolehj.blogg.se/
Postat av: JOHANNA SMULAN!!

JAG ÄLSKAR DIG, BABY! ingen ska få trycka ner dig<3 dessa killar är nog bara små jävla små skitar som ingen tkr om som behöver få lite uppmärksamhet tror jag ;P



PUSS PÅ DIG BABY!! <3<3<3

2009-08-19 @ 19:43:38
Postat av: Nicole

ja låter mig inte tryckas ner hjärtat :) inte i första taget iallafall :)! och ja de är sjukkligt umärksamhets sjuka :D



älskar dig <33!

2009-08-19 @ 20:16:06
URL: http://nicolehj.blogg.se/
Postat av: Christoffer

1.Jag förstår såpass mycket att det är bullshit.

2.Oh yeah you got me!, Att försöka dissa internet stavning är det mesta löjliga som du kan göra eller vadå sitter du och stavar 100% rätt hela tiden. Skicka ingen response till 2an vet redan vad du kommer skriva).

3.Det är kvinnan här som antyder att det finns så många killar som är players kan jag ej fatta för du antyder att det är många killar verkar det som .Måste fråga en sak hur många killar finns det som inte respekterar tjejer så som dom respekterar oss. Jag är uppfostrad av en kvinna så jag anser mig själv som lite femenist.

4.Dont ruin my cover im trying to be an internet gangsta. ^^

5.Jo men bloggen var ju hur jävla meningslös som helst det är ju brist på logik.

6.Vänta åt mig rätta det där :) hennes korkade åsikter med brist på logik.

7.Och hur vet du hur smart jag är?, Jag är i princip naturbegåving i matte och fysik i program games on java and c++ but i also like sports. :)

Tennis FTW!.

8.HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH varför faan kan du inte vända dig emot henne och skriva det till henne vadå var inte hennes blogginlägg löjligt och omoget svar : nej det var brilliant det hon sa var så rätt.



Chrisoffer du är min bitch... Du satt och höll på med inlägget länge bara för att knäcka mig du är en liten liten naiv gosse som jag gärna skulle vilja smälla till. :) PUSSAR



Kan ju tilllägga lite saker,

Vi fortsätter med trenden siffror,

1,Om du antyder att hennes åsikter är ''bullshit'' så är det ju din åsikt om hennes åsikter, och sen när i helvete ville någon veta din åsikt från första början?

Du kan ju börja med att skriva stilrent och styckes indela det gör din text SÅ mycket lättare att läsa,

Du kommer nog aldrig acceptera andras åsikter,

Du är PRECIS som Hitler och Stalin, tror att just DIN åsikt gäller, men där har du fel, du är en LITEN skit på denna jorden tro mig,

2,Att klaga på din stavning är ju i alla fall en BRA början för att få dig att förstå, du kommer ALDRIG få ett jobb så mycket du stavar fel gubben,tro mig dom kommer spotta på ditt CV om du skriver såhär mycket fel,

Sen så kan inte du förutsäga vad jag ska skriva för min kunskap och mitt intellekt är SÅ mycket högre än ditt,Sen kan jag lägga till att inte ens kunna skriva riktigt på nåt så enkelt som ett tangentbord är ÄNNU löjligare, så SUIT UP,

3,Och yes, det är skitmånga bratz/fjortisar som TROR att man kan leka hurfan som helst med någons hjärta, i min stad är brist på respekt för kvinnor ett faktum, kan ju lägga till för att gå snäppet djupare att det är oftast inte kvinnor som misshandlar män utan tvärt om, och det är bevisat,

Din kvinnosyn är vrängd och hänsynslös,inse och ändra, ''Destroy, Erase, Improve''

4,Att spela något du inte är och aldrig kommer bli är ganska patetiskt, och dina ordval får mig att skratta,

5,Okej, så hennes Blogg som hon faktiskt skrivit, och hon äger och hon har gjort är meningslös, vet du vad en blogg är?

En Blogg är ett ställe man kan skriva av sig, man ber ALDRIG någon att läsa det,

Att läsa det och sen skriva idiot inlägg är bara patetiskt,

Antar att du måste hata kvinnor nåt så in i helvete så mycket skit du skriver,

6,Du kan verkligen ingenting om respekt, du respekterar inte ens hennes åsikter, du kommer inte ens i fråga i hennes inlägg, riktar hon det mot dig?

Seriöst, väx upp,

7, Att kunna Java,CC++, nians Fysik/Matte är inget att hurra för unge man, hade du skrivit att du sysslade med datorteknik och öppna källkoder och nätverks skydd då hade jag vart imponerad för din ålder, men det du skriver är sånt som dom mesta kan efter en halvtimma i skitprogrammen Java/CC++,

Och att du gillar sporter bryr jag mig inte det minsta om, f.ö är Tennis en skitsport för idioter,

Kom nu inte och skriv ''ska vi ta en match i Tennis så får vi se vem som är bäst'' för då kommer jag bli tvungen att printa det och slänga ut på min bdb och skratta i en dag eller två,

8,Jag tycker inte att hennes Blogg inlägg var omoget eller löjligt, däremot tycker jag dina inlägg är,

F.ö så har du FORTFARANDE inte förstått att du har brist på respekt i kroppen och att hon skriver VAD FAN hon vill i (SIN) Blogg ,

Fan att det ska ta sån jävla tid för dig jävla fjortis att förstå,



Och nu är jag väldigt ohyffsad här för att uttrycka mitt hat, Din horunge, att du ens kallar MIG Naiv är brist på Social kompetens, och att jag är din bitch?

Tro mig lilleman du hade inte sagt ett dyft till mig om du träffade mig,

OCH hade du gjort det tro mig DU hade slutat illa då,

Du skulle inte ens våga höjja din jävla fjortis näve mot mig, jävla tennisfjolla,

Fan blir trött på dig jävla snorunge, gå och ta självmord, det är sånna som DU som förstör svenska samhället jävla Soc barn....



Så nu har jag beskrivit lite hat mot dig också, vet att det var en del omogna saker men skit förtjänar skit finns det ett utryck som lyder,(det är riktat mot dig tro det eller ej)

//Din överman

2009-08-19 @ 22:02:39

Släng in en goe kommentar här vetja:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kommer se det)

Du har väl blogg ?^^:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0