Tillbaks till bloggandet !

Hej , en ny blogg & med fler ideér!  Jag tog en pause ifrån allt bloggande ett tag & det slutade med att jag tog bort min förra och gjorde en ny istället, kunde ju inte hålla mig borta ifrån skrivandet :) Har även startat en annan blogg med Emelie också , villket ja hoppas på kommer bli bra & mycket skrivande både separat och tillsammans , kommer snart en länk till den bloggen när vi fixat till den mer , i promise :)

I denna blogg kommer ja skriva mycket om mina tankar, vardag! Och det händer nog att jag slinker in med tips, vad jag köpt  & mycket annat också. Speciellt bilder , det kommer ni få se mycket av!  Kommer väl öka på med andra kategorier under tiden jag bloggar , så följ min blogg & komentera absolut vad jag kan göra bättre för att få bloggen snyggare eller vad du vill att jag skriver om som du är intresserad av eller om det är något du vill ha reda på :) !

- Nu är kl 06.25 och jag har suttit och grejat i ordning bloggen så att den ser hyffsad ut i flera timmar. Ni får nöja er med denna designen så länge tills ja får mitt photoshop att funka igen :) Nu ska jag iallafall sova , det är en sak som är säker !

/ Nicole:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta blev ju hur bra som heslt Nicole :) Tumme upp

2009-08-17 @ 12:09:45
Postat av: nicole

tack du :) ! hoppas att det går bättre för denna än den förra

2009-08-17 @ 19:52:30
URL: http://nicolesomfan.blogg.se/

Släng in en goe kommentar här vetja:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kommer se det)

Du har väl blogg ?^^:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0