väldigt mycket HEY :D

Ursäkta mitt dåliga uppdaterande i helgen , har inte blivit av alls att ja satt mig framför datorn och haft något viktigt att skriva :P Anledningen är att jag ( i fredags ) tog mig en sväng in på min systers rum och hittade TWILIGHT böckerna :D wihooooooooooooo! Har läst oavbrutet nästan hela helgen , började i fredags med den första och är nu på den tredje , haha vadå besatt ? :D Men ni som läst förstår nog , ganska svårt att sluta läsa dom böckerna när man väl har börjat :$
Så detta är då anledningen till att det inte lagts upp några inlägg under helgen.. hihi.

Nu är klockan efter elva och jag ska fortsätta läsa vidare på den tredje boken och sedan sova för i morgon väntar skolan & buss igen -.- Nu har jag inte så mycket mer att säga MEN ska lägga upp en bild på skönheten, jag vet att ni gillar't ;D



- Alla tjejers våta dröm , eller åtminstonde vissa. Det vill säga min -.^ haha
TO MUCH INFORMATION I GUESS

, men inget man skulle tack nej till inte! För han är dö läcker och jag längtar tills New Moon har premiär , japp , jag ska sitta längst fram och böla ännu mer än vad jag gjorde när jag läste boken, känner att jag blivit rätt blödig :) men wtf , ja bryr mig inte :D

Hade finast alla & jag ska bli bättre på att uppdatera jag lovar så kika in every day för nya uppdateringar ! :*


Kommentarer
Postat av: jennaa

uppdatera!

2009-08-27 @ 08:01:57
Postat av: ~ hanna,

fin blogg du har!:)

2009-11-05 @ 18:27:49
URL: http://yourockmysoul.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-11 @ 15:35:25
URL: http://kisskill.blogg.se/

Släng in en goe kommentar här vetja:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag kommer se det)

Du har väl blogg ?^^:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0